Navštivte nás na FACEBOOKu

IVECO DAILY

IVECO Daily: Silná ze své podstaty.

Nová IVECO Daily: silná ze své podstaty a až překvapivě lehká, komfortní a snadno ovladatelná. Díky nové architektuře byla optimalizována nákladní kapacita. Díky přepracovaným rozvorům byla vylepšena dynamika. Nové systémy zavěšení kol přispívají k vyššímu výkonu a nižší hmotnosti.

Nová IVECO Daily myslí na vaše podnikání – má větší užitečný objem, lépe dostupnou ložnou plochu a nižší spotřebu paliva. IVECO Daily byla zcela přepracována tak, aby splňovala veškeré vaše nároky na užitkový vůz – od robustního nákladního auta s dvoumontáží po furgon s jednomontáží a s bezkonkurenčními jízdními vlastnostmi po městě i dálnici. Nová koncepce, nový vůz, nová generace IVECO Daily.

S New IVECO Daily máte na výběr z 8 000 továrních verzí díky kombinacím karoserie, rozvoru, výkonu a užitečného zatížení. Řada IVECO Daily nabízí vozy pro každý účel, včetně toho vašeho!



IVECO Daily furgon 3D

ARCHITEKTURA NOVÉHO FURGONU

Nové furgony IVECO mají zcela novou architekturu, která zvyšuje jejich dynamickou vyváženost, jízdní vlastnosti a objem nákladového prostoru. Tedy klíčové ukazatele u furgonů s jednomontáží i dvoumontáží, mezi nimiž je furgon Iveco lídrem na trhu.

80% komponentů karosérie bylo přepracováno, přičemž klasická rámová konstrukce podvozku – jež zaručuje furgonu IVECO Daily: robustnost a dlouhou životnost – byla zachována.

Nákladní kapacita furgonu byla optimalizovaná změnou poměrů mezi rozvorem, celkovou délkou a použitelnou délkou nákladového prostoru: nové rozvory 3 520 a 4 100 mm snižují délku zadního převisu, přičemž zachovávají stopu vozu a ložnou plochu beze změny.

Furgony IVECO byly vyvinuty tak, aby nabídly kompletní novou řadu variant užitkového vozu, s objemem od pouhých 7 až po téměř 20 kubických metrů.

Furgon v nejdelší verzi nyní disponuje dvěma objemy nákladového prostoru, a to 18 a 19,6 m3: tj. co do nákladového prostoru představuje ve své třídě to nejlepší. Nová verze s objemem 10,8 m3 nabízí nejvyšší nákladní efektivitu (poměr délky ložné plochy k celkové délce).

Výška ložné plochy u furgonů Iveco byla snížena o 55 mm, a je nyní nejnižší ve třídě furgonů s pohonem zadních kol (nákladová plocha je přístupnější také díky pomocnému schodu u zadních dveří, jenž je součástí standardu). Pokud si chcete nakládku a vykládku zboží usnadnit ještě více, můžete si pořídit svůj furgon IVECO s naším vzduchovým odpružením zadní nápravy (nejpoužívanějším na trhu).

V souladu s programem váhové optimalizace je nyní nový furgon IVECO Daily jednou z nejlehčích furgonů ve své třídě (hmotnost nenaloženého vozidla od 2 050 kg), přičemž nabízí nejlepší užitečné zatížení ve své třídě (přes 4 000 kg u 7t verze).



IVECO Daily podvozek s kabinou 3D

ROBUSTNOST

Nová IVECO Daily je nejsilnějším z lehkých užitkových vozů a má nejlepší dlouhodobý výkon.

Užitkové vozy IVECO mají rámovou konstrukci podvozku s podélnými nosníky z C profilů ze speciální oceli. Tato konstrukce je mezi lehkými užitkovými vozy jedinečná a zvýhodňuje IVECO Daily před furgony odvozenými od osobních vozů.

Podvozek je klíčovým prvkem, který zaručuje vozu robustnost a modularitu.

Užitné vozy IVECO jsou konstruovány s rámy, jejichž síla se úměrně zvyšuje s užitečným zatížením, což umožňuje optimalizovat hmotnost a výkon každé verze. Systém pro čištění výfukových plynů a (u verzí NATURAL POWER) nádrže na CNG jsou uloženy mezi podélnými nosníky, aniž by byl omezen objem nákladového prostoru; což dává vozům Iveco další výhodu před ostatními lehkými užitkovými vozy.

IVECO Daily je jediný užitkový vůz, který má celkovou hmotnost až 7 t a užitečné zatížení přes 4 000 kg. Také co do maximálního zatížení přední a zadní nápravy je ve třídě užitkových vozů bezkonkurenční. Vysoká nosnost umožňuje přepravit stejný objem zboží při menším počtu jízd, a tím snižovat náklady a zvyšovat produktivitu.

Díky těmto vlastnostem je IVECO Daily Van první volbou pro profesionály v oblasti dopravy, a to nejen při distribuci, ale ve všech typech práce, která vyžaduje přepravu velkých objemů, vysoký výkon a dlouhou životnost při intenzivním provozu.

Robustnost nové IVECO Daily se promítá do efektivity, spolehlivosti a zbytkové hodnoty. Žádný jiný užitkový vůz nemá tak optimální užitečné zatížení jako IVECO Daily, a žádný jiný nákladní vůz není schopen poskytovat tak špičkový výkon po tak dlouhou dobu: to jsou dvě vlastnosti, jež zaručují vysokou zbytkovou hodnotu užitkových vozů Iveco na trhu s ojetými vozy.



DESIGN

Nová IVECO Daily se může kromě jedinečných technických vlastností a výkonu pochlubit také novým elegantním vzhledem, avšak svou identitu profesionála v oblasti dopravy nese s hrdostí.80 % komponentů karosérie bylo přepracováno, přičemž klasická rámová konstrukce podvozku – jež zaručuje furgonu IVECO Daily robustnost a dlouhou životnost – byla zachována.

Předek nové IVECO Daily se skládá z řady modulů: čelní sklo, orámované souvislou linií, přechází plynule v postranní okna, které se u zrcátek spojují s linií reflektorů a masky chladiče. Mezi těmito dvěma moduly je umístěna oblá kapota, velkoryse dimenzovaná kvůli snazšímu přístupu k motoru. Nárazníky jsou protaženy až k robustním podběhům, a tento výrazný horizontální motiv zdůrazňuje dokonalé držení vozidla na silnici.

U nové IVECO Daily jde přísně ruku v ruce forma a funkčnost. Reflektory na nové IVECO Daily jsou umístěny vysoko a po stranách, aby při menších nehodách nedošlo k jejich poškození. Karosérii nové IVECO Daily chrání ze všech stran nárazuvzdorné panely, které vizuálně oddělují spodní část (s podvozkem) od horní části (s kabinou a nákladovým prostorem). Rozšířená plocha čelního skla zlepšuje výhled a prosvětluje kabinu.

Nová IVECO Daily má nový styl, který přispěl i ke zlepšení aerodynamiky a snížení odporu vzduchu Cx na 0,316.

Nový interiér
Nová IVECO Daily má ergonomickou novou palubní desku a řadu odkládacích prostorů snadno dosažitelných z místa pro řidiče (pět uzavíratelných odkládacích prostorů, tři DIN sloty a tři držáky na kelímek, plus speciální držáky na často používané pomůcky jako telefon či tablet).

Nový výkon
Nová IVECO Daily
nabízí nejlepší výkon ve své třídě. Pohon zadních kol zaručuje tažnou sílu a výkon při rozjezdu. Široká nabídka motorů, převodovek a stálých převodů umožňuje optimalizovat spotřebu s ohledem na použití vozidla. Nové modely IVECO Daily nabízejí výkon v rozmezí od 106 do 205 HP (špičkový výkon pro čtyřválcové dieselové motory) a točivý moment až 470 Nm u 3 litrového motoru.

Nová IVECO Daily je jediný vůz ve své třídě, který používá průmyslové dieselové motory, optimalizované s ohledem na typ práce a schopné najet extrémně vysoké množství kilometrů s nulovou ztrátou účinnosti. Dieselové motory nové IVECO Daily jsou k dispozici ve verzích do Euro5+ se systémem EGR, a ve verzi EuroVI Heavy Duty se systémem SCR a EGR. Systém pro čištění výfukových plynů je kompaktní a je umístěn na úrovni podvozku, aniž by jakkoli omezil nákladový prostor. Systém Common-Rail nejnovější generace u verzí EuroVI dosahuje vstřikovacího tlaku až 2 000 barů.

Nové převodovky
Nová IVECO Daily
je vybavena 6stupňovými převodovkami, včetně automatické převodovky AGile TM (kterou lze používat buď v automatickém či sekvenčním režimu).



VARIABILITA

Díky vývoji dvou rozdílných architektur s odlišnými rozvory pro furgony a podvozek s jednoduchou kabinou je nová IVECO Daily nejvariabilnějším vozem své třídy. Řada New IVECO Daily nabízí furgony v obou následujících verzích:
  • celková hmotnost vozidla je v rozmezí: od 3,3 t do 7 t
  • jednomontáž i dvojmontáž
  • objem nákladového prostoru je v rozmězí: od 7,3 m3 do 19,6 m3
  • do nového modelu s nákladovým prostorem: 10,8 m3 můžete nakládat europalety 1 200 x 800 mm jak zadními, tak i bočními dveřmi
  • tři výšky interiéru: 1 545 mm, 1 900 mm a 2 100 mm (cílem je uspokojit veškeré nároky na nákladový prostor a umožnit i vysokým lidem, aby se mohli v nákladovém prostoru pohybovat vzpřímeně)
  • délka je v rozmezí: od 5.040 mm do 7.500 mm
  • rozvor je v rozmezí: od 3.000 mm do 4.100 mm
  • dva motory: 2,3-litrový diesel (typově schválen pro lehčí práci), 3,0-litrový diesel a CNG (typově schválen pro lehčí i těžší práci)
  • devět úrovní výkonu: od 106 HP do 205 HP
  • čtyři převodovky: 3 manuální a 1 automatická
  • kroutící moment: od 350 Nm do 470 Nm
  • k dispozici je také 15 koncových převodů, díky čemuž je možné přizpůsobit vůz konkrétní aplikaci a optimalizovat spotřebu paliva
Díky široké nabídce karosérií, motorů, rozměrů, rozvorů a objemů nákladového prostoru si můžete vybrat svou NOVOU IVECO DAILY z 8 000 různých továrních verzí – z nichž každá je díky variabilitě rámové konstrukce nekonečně konfigurovatelná.



JÍZDNÍ VLASTNOSTI

Jízda v novém furgonu IVECO Daily je nyní ještě snazší a intuitivnější, a to i pro držitele řidičských průkazů kategorie B, kteří jsou zvyklí na osobní vozy.

Díky nové architektuře s delšími rozvory kol a zkrácenými převisy je nyní vyváženost a ovladatelnost furgonů IVECO Daily ještě lepší, aniž by tím byla dotčena jejich mimořádná manévrovatelnost ve stísněných prostorech. Průměr stopové kružnice zatáčení furgonů IVECO 11,9 m je nejlepší ve své třídě. Furgony IVECO Daily jsou vybaveny novým zavěšením přední nápravy QUAD-LEAF, jež zaručuje optimální kontrolu nad vozidlem, komfort a ideální jízdní vlastnosti, stejně jako maximální stabilitu i při prudkých změnách směru v plném zatížení.

Jako standard je u všech furgonů IVECO Daily do 3,5 t použito nové zavěšení kol na dvojitých příčných lichoběžníkových ramenech s listovou pružnicí, které bylo kompletně přepracováno s úhly propočítanými tak, aby bylo dosaženo co nejlepších kinematických vlastností. Řada klíčových komponentů – jako příčník s uložením motoru – byla přepracována za účelem vyšší pevnosti a nižší celkové hmotnosti.
Nový furgon IVECO Daily se zavěšením QUAD-LEAF zaručuje optimální kontrolu nad vozidlem spolu s mimořádnou robustností a vysokým výkonem (maximální zatížení přední nápravy 1 900 kg).

Furgony IVECO nad 3,5 t jsou standardně vybaveny zavěšením QUAD-TOR, které používá namísto pružnic torzní tyče a zvyšuje tím maximální zatížení nápravy až na 2 500 kg (2 100 kg u verzí do 5 t). Pro výjimečně náročné aplikace je v kompletní nabídce furgonů IVECO Daily k dispozici také zavěšení QUAD-TOR.

Nový furgon IVECO Daily s jednomontáží disponuje novou geometrií zavěšení zadní nápravy, jejíž kalibrace byla přepracovaná za účelem snížení přetáčivosti na minimum, čímž se snížila také výška nákladové plochy (o 55 mm) a hmotnost vozu (o 8 kg). Výška nákladové plochy u furgonů IVECO je nyní nejnižší ve třídě furgonů s pohonem zadních kol (nákladová plocha je přístupnější také díky pomocnému schodu u zadních dveří, který je součástí standardní výbavy). Pokud si chcete nakládku a vykládku zboží ještě více usnadnit, na přání nabízíme furgon IVECO Daily se vzduchovým odpružením.



VÝKON

New IVECO Daily nabízí nejširší škálu furgonů na CNG v oblasti užitkových vozů.

Furgony na CNG IVECO jsou vybaveny novou verzí motoru 136 HP NATURAL POWER, mimořádně šetrného k životnímu prostředí.
Motor 3.0 Natural Power EEV o výkonu 136 HP (350 Nm) je z hlediska emisí CO2 a spotřeby paliva nejlepší ve své třídě a disponuje větším výkonem než kterýkoli jiný furgon na CNG.

Ekologické CNG motory NATURAL POWER IVECO nabízejí spolehlivost, špičkový výkon a nízké provozní náklady. Nádrže na CNG jsou umístěny mezi podélnými nosníky, které zároveň tvoří nosnou konstrukci furgonů na CNG. Díky tomuto řešení nebylo nutno u furgonů na CNG žádným způsobem omezovat nákladový prostor.

Nová IVECO Daily také nabízí řadu významných nových prvků, jejichž cílem je snížit spotřebu paliva, jako je EcoSwitch, řidičem ovládané zařízení pro redukci točivého momentu, inteligentní systém klimatizace EcoMac či inteligentní alternátor pro využívání kinetické energie. Všechny tyto systémy přispívají ke snížení spotřeby paliva o více než 5% ve srovnání s přechozím modelem.



PROFITABILITA

Furgon New IVECO Daily zaručuje maximální profitabilitu a efektivnost ve všech typech práce a využití. S téměř 20 kubickými metry nákladového prostoru nabízí nová IVECO Daily největší přepravní kapacitu ze všech užitkových vozů na trhu.

V souladu s programem váhové optimalizace nyní nový furgon IVECO Daily nabízí ve své třídě bezkonkurenční užitečné zatížení (přes 4 tuny u 7 t verze) a jednu z nejnižších hmotností nenaloženého vozidla mezi užitkovými vozy (od 2 100 kg na furgon).
S nákladovou plochou, která je nyní o 55 mm nižší, je nakládka a vykládka zboží rychlejší a snadnější než kdykoli dříve. Navíc je pro všechny verze furgonu IVECO Daily k dispozici na přání také vzduchové odpružení zadní nápravy.

Vylepšená aerodynamika a technologická řešení použitá v novém furgonu IVECO Daily (od EcoSwitch až po inteligentní alternátor) přispívají k úspoře paliva přes 5%. Systém Stop-Start, jenž je k dispozici spolu se systémem EcoPack, snižuje spotřebu paliva v městském provozu o dalších 10%.
To vše dává dohromady významné snížení celkových nákladů.

Velká přepravní kapacita, nižší hmotnost, nižší nákladová plocha a optimalizovaná spotřeba paliva (spolu s výkonem motoru zvýšeným díky pohonu zadních kol) činí z nové IVECO Daily nejproduktivnější furgon na současném trhu.


Odkazy:

Více informací o IVECO Daily 4x4 >>
Více informací o IVECO Daily - furgon >>
Více informací o IVECO Daily - podvozek s kabinou >>

Brožurky furgon Brožurky kabina Video Fotografie App

Technické listy IVECO Daily


HISTORIE Iveco Daily:

První generace
Vyráběla se v letech 1978 až 1990. Vozidlo bylo určeno pro segment do 3,5 tuny, počítalo se s rozšířením na 2,8 a 4,2 tuny. Na zadní nápravu bylo možno zvolit dvoumontáž pneumatik. Vůz byl postaven na pevném rámu. Motor byl uložen vpředu a poháněl zadní nápravu.
Zvětšit Zvětšit Zvětšit Zvětšit

Druhá generace
Výroba probíhala v letech 1990 až 2000. Prošla velkou modernizací. Hmotnost se rozšířila až do segmentu šesti tun. Kvůli větší váze se ale Daily nevešlo do limitu 3,5 tuny. Poprvé se objevily přeplňované motory. Takto upravené vozy nesly označení TurboDaily. Boční posuvně dveře byly upraveny tak, aby jimi šly nakládat palety. V největší variantě měl objem nákladního prostoru 17 m³. V roce 1993 byly představeny motory splňující emisní normu Euro 1, od roku 1996 pak Euro 2. Na všech kolech se objevily kotoučové brzdy.
Zvětšit Zvětšit Zvětšit Zvětšit

Třetí generace
Vyráběla se od roku 2000 do roku 2006. V roce uvedení získala titul "Dodávka roku". Byla rozšířena a přepracována nabídka motorů. Společnost Irisbus začala s výrobou minibusů na základě typu Daily.
Zvětšit Zvětšit Zvětšit Zvětšit

Čtvrtá generace
Vyráběla se od roku 2006 do roku 2011. Motory plní emisní normu Euro 4. Design navrhl Giorgetto Giugiaro. Od roku 2007 je k dispozici verze 4x4. Na jeho vývoji spolupracuje společnost Scam.
Zvětšit Zvětšit Zvětšit Zvětšit

Pátá generace
Vyráběla se od roku 2011 do 2014.
Zvětšit Zvětšit Zvětšit Zvětšit

LL-C certifikace 9001:20082014 © FARID COMERCIA s.r.o., Hradišťská 167, 294 02 Kněžmost. Všechna práva vyhrazena.